Pagină de pornire > Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) >
Setarea costului unitar pentru alte articole decât cerneală şi hârtie
Anterior
Următor
  
Deschideţi foaia Other (Altele). Utilizaţi această foaie pentru a seta orice preţ pentru alte articole în afară de cerneluri şi hârtie.
  1. Introduceţi orice nume în câmpul Name (Nume).
  2. Introduceţi o valoare în Unit Cost (Cost unitar).
  3. Utilizaţi Allocated (Alocat) pentru a specifica dacă costurile sunt alocate ca fiind atrase de lucrarea de imprimare.
  4. Faceţi clic pe butonul Add (Adăugare). Pentru a schimba costul unitar pentru un tip de suport pe care deja l-aţi setat, faceţi clic pe butonul Overwrite (Suprascriere).
  5. Faceţi clic pe butonul OK.
Important
•  Setările nu sunt aplicate până când nu faceţi clic pe butonul OK.
Notă
•  Puteţi seta costuri unitare pentru maxim 5 articole.