9. 3. 1. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Accounting Manager (Manager evidenţe) Accounting Manager (Manager evidenţe) stochează jurnalele de lucrări de imprimare pentru imprimantă, astfel încât puteţi să utilizaţi informaţiile pentru verificarea costurilor de imprimare, etc. Avantajele utilizării aplicaţiei Accounting Manager (Manager evidenţe) sunt evidenţiate mai jos. •Colecţia de jurnale de lucrări de imprimare Această opţiune vă permite să verificaţi documentele care au fost imprimate de la fiecare imprimantă, cine şi când le-a imprimat. •Calculul numărului total de pagini utilizate şi a costului total Acest lucru vă permite să utilizaţi jurnalele de lucrări de imprimare colectate pentru a calcula totalurile pentru elemente, precum numărul de pagini imprimate, cantitatea de hârtie utilizată şi costurile de imprimare implicite. •Obţinerea datelor în mod regulat pentru lucrările de imprimare Jurnalele de lucrări pot fi colectate automat periodic. •Exportul datelor din lucrarea de imprimare Acest lucru vă permite să exportaţi datele din lucrarea de imprimare colectată, ca un fişier CSV.
9. 3. 2. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Lansarea aplicaţiei Accounting Manager (Manager evidenţe)
9. 3. 3. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Fereastra principală Accounting Manager (Manager evidenţe) Fereastra principală Accounting Manager (Manager evidenţe) conţine bara de titlu, bara de meniuri, bare de instrumente, zona de selectare a lucrării listate, zona listă de lucrări, zona de totaluri şi bara de stare.
•Bara de titlu Această bară afişează modelul de imprimantă, numărul ei de serie şi numărul portului care se utilizează.
•Bara de meniuri Vă permite să selectaţi opţiunile de meniu necesare pentru operaţie.
•Bare de instrumente Furnizează butoane cu instrumente şi meniuri verticale pentru operaţiile principale.
•Zona de selectare a lucrărilor listate Puteţi să utilizaţi această zonă pentru a selecta jurnalul de lucrări care se afişează. Dacă utilizaţi obţinerea datelor în mod regulat, această zonă vă permite să vizualizaţi jurnalele de lucrări colective pentru fiecare perioadă specificată.
Pentru mai multe informaţii despre selectarea jurnalelor de lucrări afişate, consultaţi Comutarea între afişarea lucrărilor de la imprimantă şi a lucrărilor obţinute regulat (9.3.13). •Zona de listare a lucrărilor Această zonă listează detaliile lucrărilor obţinute. Afişează o listă a lucrărilor din imprimante sau a lucrărilor obţinute periodic. (Consultaţi „Zona de listare a lucrărilor (9.3.4)”.)
•Zona totalurilor Afişează costurile totale pentru lucrarea selectată şi cantităţile de hârtie şi cerneală consumate.
•Bara de stare Afişează mesaje şi alte informaţii.
9. 3. 4. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Job List Area (Zonă listă de lucrări) Elementele de lucrări şi detaliile care pot fi afişate în zona listei de lucrări sunt după cum urmează. •No. (Nr.) Numărul de serie al lucrării. •Job Cost (Cost lucrare) Costul imprimării.
•Document Name (Nume document) Acesta este numele documentului imprimat. •Printing Results (Rezultate imprimare) Se afişează OK când s-a executat procesul de imprimare şi se afişează Cancel (Revocare) dacă procesul de imprimare nu a fost executat. •Media Type (Tip suport) Acesta este tipul de hârtie utilizat la imprimare. •Output Image Size (Dimensiune imagine ieşire) Dimensiunea imaginii utilizate pentru imprimare.
•Paper Consumed (Hârtie consumată) Zona hârtiei utilizată pentru imprimare.
•Paper Width (Lăţime hârtie) Lăţimea hârtiei utilizată pentru imprimare.
•Paper Length (Lungime hârtie) Lungimea hârtiei utilizată pentru imprimare. •Ink Consumed (Cerneală consumată) Cantitatea de cerneală utilizată pentru imprimare. •Owner (Proprietar) Expeditorul lucrării. •Print Job Start Time (Oră începere lucrare de imprimare)/Print Time (Timp de imprimare) Ora la care a început imprimarea şi timpul de imprimare. •Number of Pages (Număr de pagini) Numărul de pagini imprimate. •Roll Paper Width (Lăţime hârtie de rolă) Lăţimea hârtiei de rolă utilizată pentru imprimare. •Paper Cost (Cost hârtie) Costul hârtiei utilizate pentru imprimare.
•Total Ink Cost (Cost total de cerneală) Valoarea totală a costului de cerneală utilizată pentru imprimare.
•Total of Other Costs (Alte costuri totale) Valoarea totală a costurilor alta decât a hârtiei şi a cernelii. •Ink Cost Details (Detalii cost cerneală) Costul fiecărei culori de cerneală. •Ink Consumption Details (Detalii consum cerneală) Cantitatea fiecărei culori de cerneală utilizate. 9. 3. 5. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Procedurile de bază pentru Accounting Manager (Manager evidenţe) Dacă utilizaţi pentru prima dată aplicaţia Accounting Manager (Manager evidenţe), urmaţi procedurile următoare pentru a configura setările.
Se afişează jurnalele necesare de lucrări de imprimare şi se listează detaliile. 9. 3. 6. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Configurarea costurilor unitare în Accounting Manager (Manager evidenţe) Selectaţi Unit Costs (Costuri unitare) din meniul Settings (Setări) pentru a deschide caseta de dialog Unit Costs (Costuri unitare). Configuraţi setările de costuri unitare din această casetă de dialog.
9. 3. 7. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Setarea costului unitar pentru cerneală
9. 3. 8. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Setarea costului unitar pentru hârtie Deschide foaia Paper (Hârtie). Această foaie se utilizează pentru configurarea costului unitar al hârtiei.
9. 3. 9. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Setarea costului unitar pentru alte articole decât cerneală şi hârtie Deschideţi foaia Other (Altele). Utilizaţi această foaie pentru a seta orice preţ pentru alte articole în afară de cerneluri şi hârtie.
9. 3. 10. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Configurarea setărilor de unităţi şi de afişare în Accounting Manager (Manager evidenţe) Selectaţi Units and Display (Unităţi şi afişare) din meniul Settings (Setări) pentru a deschide caseta de dialog Units and Display (Unităţi şi afişare). Utilizaţi această casetă de dialog pentru a configura setările de afişare.
•Date Display Format (Format afişare dată) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta formatul de afişare pentru date. „YYYY” indică anul, „MM” luna şi „DD” ziua. •Currency Unit (Unitate monetară) Introduceţi unitatea monetară. Introduceţi un şir de text cu lungime de până la 3 caractere. •1000 Separator (Separator de mii) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta simbolul utilizat ca un separator în numere. Simbolul se inserează la fiecare 3 cifre. •Decimal Symbol (Simbol zecimal) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta simbolul utilizat ca un punct zecimal. •Ink Consumed (Cerneală consumată) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru consumul de cerneală. •Paper Width (Lăţime hârtie) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru lăţimea hârtiei. •Paper Length (Lungime hârtie) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru lungimea hârtiei. •Area Display Format (Format afişare zonă) Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru zona de hârtie. 9. 3. 11. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Obţinerea automată a jurnalelor de lucrări de imprimare la intervale regulate Această caracteristică colectează la intervale regulate jurnalele de lucrări de imprimare de la imprimantă şi salvează jurnalele pe computerul dvs.
9. 3. 12. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Revocarea obţinerii regulate a jurnalelor de lucrări de imprimare Puteţi să utilizaţi această procedură pentru a revoca obţinerea în mod regulat a jurnalelor de lucrări de imprimare de la imprimantă.
9. 3. 13. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Comutarea între afişarea lucrărilor la imprimantă şi lucrările obţinute regulat Jurnalele de lucrări de imprimare afişate de Accounting Manager (Manager evidenţe) din Status Monitor (Monitor de stare) conţin două tipuri de lucrări: Lucrări pe imprimantă şi lucrări obţinute regulat. Puteţi să selectaţi dacă să se afişeze lucrările pe imprimantă sau lucrările obţinute regulat în zona de selectare a lucrărilor listate din partea stângă a ferestrei. •Jobs on Printer (Lucrări pe imprimantă) Acest tip prezintă o listă a lucrărilor de imprimare reţinute pe imprimantă la acel moment. Puteţi să modificaţi numărul de lucrări afişate pe pagină utilizând setarea Print Jobs Shown Per Page (Lucrări de imprimare afişate pe pagină) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente. Puteţi să săriţi la o anumită pagină utilizând opţiunea Go to (Salt la) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente.
•Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat) Această opţiune prezintă o listă de lucrări de imprimare obţinute regulat. Pentru a vizualiza toate lucrările dintr-o perioadă stabilită, specificaţi perioada utilizând Calculate Total for Period (Calcul total pentru perioadă), apoi Starting Date (Dată de început) (sau Starting Day of Week (Zi de început a săptămânii) sau Starting Month (Lună de început)) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente. De exemplu, pentru a vizualiza jurnalele de lucrări lunare începând din prima zi a fiecărei luni, setaţi Calculate Total for Period (Calcul total pentru perioadă) pe Monthly (Lunar) şi setaţi Starting Date (Dată de început) pe 1.
9. 3. 14. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Exportul datelor din lucrarea de imprimare ca fişier CSV Puteţi să exportaţi datele lucrărilor de imprimare colectate în fişiere de tip CSV prin selectarea opţiunii Export Job Cost Data (Export date de cost lucrare) din meniul File (Fişier).
•Selected Jobs (Lucrări selectate) Exportaţi datele pentru lucrările de imprimare selectate în lista de lucrări, ca un fişier CSV.
•Listed Jobs (Lucrări listate) Exportaţi datele pentru lucrările de imprimare afişate la acel moment în lista de lucrări, ca un fişier CSV. 9. 3. 15. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Afişarea proprietăţilor lucrării sau a proprietăţilor perioadei Puteţi să afişaţi caseta de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare) sau caseta de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă) pentru a verifica informaţii detaliate despre cost şi alte elemente. Caseta de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare) afişează informaţii detaliate despre lucrarea selectată. Caseta de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă) afişează informaţii detaliate în cadrul perioadei Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat). •Afişarea casetei de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare) Selectaţi o lucrare din lista de lucrări, apoi selectaţi Show Job Properties (Afişare proprietăţi lucrare) din Job properties (Proprietăţi lucrare) din meniul File (Fişier). De asemenea, puteţi să selectaţi mai multe lucrări deodată.
•Afişarea casetei de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă) Selectaţi o perioadă din lista Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat), apoi selectaţi Show Period Properties (Afişare proprietăţi perioadă) din Job properties (Proprietăţi lucrare) din meniul File (Fişier). De asemenea, puteţi să selectaţi mai multe perioade deodată.
•Componentele casetei de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare)/ casetei de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă)
•Fila Job (Lucrare) Afişează informaţii detaliate despre lucrarea selectată. Puteţi să afişaţi informaţii detaliate despre fiecare lucrare selectând opţiunea Document Name (Nume document) corespunzătoare. •Fila Owner (Proprietar) Puteţi să afişaţi informaţii detaliate despre fiecare proprietar selectând opţiunea Owner (Proprietar) corespunzătoare. •Butonul Copy (Copiere) Faceţi clic pe acest buton pentru a copia în clipboard informaţiile de text afişate. 9. 3. 16. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Afişarea, salvarea şi încărcarea datelor de costuri unitare selectate •Show Unit Cost Data (Afişare date costuri unitare) Selectaţi Show Unit Cost Data (Afişarea datelor de costuri unitare) din meniul File (Fişier) pentru a deschide caseta de dialog Unit Cost Data (Date de costuri unitare). Această opţiune listează costurile unitare pentru articole precum cerneala şi hârtia selectată. Puteţi să copiaţi informaţiile sub formă de text din această casetă de dialog în clipboard făcând clic pe butonul Copy (Copiere). •Save Unit Cost Data (Salvare date costuri unitare) Selectaţi un folder de destinaţie utilizând Save Unit Cost Data (Salvarea datelor de cost unitar) din meniul File (Fişier). Datele de costuri unitare pentru articole precum cerneala şi hârtia selectată se salvează sub formă de fişier. •Load Unit Cost Data (Încărcare date costuri unitare) Selectarea opţiunii Load Unit Cost Data (Încărcarea datelor de costuri unitare) din meniul File (Fişier) încarcă datele de cost unitar salvate. 9. 3. 17. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) > Afişarea cantităţilor totale de cerneală şi hârtie consumate Selectaţi Show Ink and Paper Consumed (Afişare cerneală şi hârtie consumate) în meniul File (Fişier) pentru a deschide caseta de dialog Show Ink and Paper Consumed (Afişare cerneală şi hârtie consumate). Aceasta listează cantităţile totale de cerneală şi hârtie consumate de imprimantă până în prezent. Puteţi să copiaţi informaţiile sub formă de text din această casetă de dialog în clipboard făcând clic pe butonul Copy (Copiere).
|