Pagină de pornire > Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii avansate pentru lucrări de imprimare >
Denumirea casetelor personale
Anterior
Următor
  
Pentru o identificare mai simplă, puteţi să asociaţi nume casetelor personale.
Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)
  1. Pe pagina Stored Job (Lucrare stocată), selectaţi caseta personală.
    Notă
    •  Introduceţi o parolă, dacă a fost stabilită una pentru caseta personală.
  2. Faceţi clic pe Edit (Editare).
  3. În caseta de dialog Set/Register User's Inbox (Setare/Înregistrare Inbox utilizator), introduceţi numele în Inbox Name (Nume Inbox) şi faceţi clic pe OK.
    Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
 
 

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)