9. 4. 1. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Utilizarea hard disk-ului imprimantei Utilizarea lucrărilor de imprimare stocate în imprimantă vă permite să imprimaţi din nou lucrările, după caz, fără a utiliza un computer.
Salvarea lucrărilor de imprimare oferă următoarele avantaje. •Economisiţi timpul petrecut utilizând computerul Când trimiteţi o lucrare de imprimare la imprimantă, puteţi să o salvaţi în imprimantă după imprimare sau înainte de a o imprima. Lucrările de imprimare salvate pot fi imprimate ulterior în cantităţile necesare, fără a fi necesară utilizarea computerului. •Simplificaţi reimprimarea, dacă apar erori Dacă survin erori în timpul imprimării (ca atunci când se epuizează hârtia), puteţi relua imprimarea după ce eliminaţi sursa erorii, fără a retrimite lucrarea de imprimare de la computer. •Optimizaţi activităţile de imprimare Fără a utiliza un computer, puteţi selecta lucrările de imprimare şi le puteţi imprima în cantitatea dorită. De asemenea, puteţi selecta mai multe lucrări pentru a fi imprimate în aceeaşi perioadă de timp. Astfel este posibilă exploatarea nesupravegheată a imprimantei, de exemplu, pe timpul nopţii.
Pentru a salva lucrări de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, configuraţi driverul imprimantei. În Windows, această setare se efectuează utilizând caseta de dialog Output Method (Metodă ieşire). În Mac OS X, această setare se efectuează utilizând panoul Additional Settings (Setări suplimentare). • Print (Imprimare) Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, după imprimare. • Save in mail box (Salvare în cutia poştală) Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei. • Print after reception is complete (Imprimare după finalizarea recepţiei) Această opţiune este disponibilă în combinaţie cu Print (Imprimare). Puteţi să preveniţi degradarea calităţii de imprimare care survine când primirea unei lucrări de imprimare este întreruptă şi imprimarea este abandonată în mijlocul operaţiei.
Zona de stocare de pe hard disk-ul imprimantei este împărţită într-o zonă de stocare temporară şi o zonă de stocare permanentă. Zona de stocare temporară stochează lucrări de imprimare în coada de lucrări sau în cutia poştală partajată. Zona de stocare permanentă stochează lucrări în casetele personale.
•Coada de lucrări Coada de lucrări se referă la lucrările de imprimare care sunt procesate de imprimantă (salvate, recepţionate, pregătite pentru procesare, imprimate, şterse sau reţinute). În zona de stocare temporară pot fi stocate până la 64 de lucrări. Când coada de lucrări este plină, lucrările suplimentare trimise de la un computer sunt tratate ca lucrări în „repaus”, pentru a fi procesate când este posibil. Totuşi, dacă toate lucrările plasate în coadă sunt reţinute, lucrarea cea mai veche este ştearsă şi este procesată lucrarea de imprimare trimisă de la computer. •Cutia poştală partajată Lucrările pentru care aţi specificat Print (Imprimare) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X) sunt salvate în cutia poştală partajată şi sunt clasificate ca lucrări salvate. Există o singură cutie poştală partajată, cu numărul 00. Pentru cutia poştală partajată nu poate fi setată o parolă. Aici pot fi salvate până la 100 de lucrări de imprimare, dar acestea vor fi şterse una după alta, începând cu cea mai veche lucrare, în situaţiile următoare. •Dacă există mai mult de 100 de lucrări plasate în coadă şi salvate în cutia poştală partajată, în combinaţie •Dacă nu mai este disponibil spaţiu de stocare temporară când sunt recepţionate lucrările pentru care aţi selectat Print (Imprimare) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X) •Dacă nu există suficient spaţiu disponibil în zona de stocare temporară sau permanentă când sunt recepţionate lucrările pentru care aţi selectat Save in mail box (Salvare în cutia poştală) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X) •Casetele personale Lucrările sunt clasificate ca lucrări salvate în casetele personale în următoarele situaţii. •Când o lucrare salvată, stocată în cutia poştală partajată, este mutată într-o casetă personală •Când aţi selectat Save in mail box (Salvare în cutia poştală) ca opţiune în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X) Există 29 de casete personale, numerotate de la 01 până la 29. Aveţi posibilitatea să specificaţi câte un nume şi o parolă pentru fiecare casetă personală. Pot fi salvate până la 100 de lucrări de imprimare în toate casetele personale, în combinaţie. 9. 4. 2. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Salvarea lucrărilor de imprimare pe hard disk-ul imprimantei Pentru a salva lucrări de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, configuraţi driverul imprimantei.
9. 4. 3. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Gestionarea cozii de lucrări (Ştergerea sau reţinerea anticipată a altor lucrări) Lucrările de imprimare care sunt procesate de imprimantă sunt denumite în mod colectiv coadă de lucrări. Puteţi să ştergeţi sau să reţineţi anticipat lucrări în coada de lucrări, după caz. Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF). •Delete (Ştergere) Reţineţi că din coada de lucrări pot fi şterse numai lucrările care nu sunt în curs de ştergere.
•Preempting other jobs (Reţinerea anticipată a altor lucrări) Puteţi să reţineţi anticipat alte lucrări, imprimând lucrări care sunt în curs de recepţionare sau pregătite mai întâi pentru procesare.
Gestionaţi lucrările conform cerinţelor în pagina Print Job (Lucrare de imprimare). Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
Gestionaţi lucrările conform cerinţelor în foaia Job (Lucrare). Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor pentru imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).
9. 4. 4. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Gestionarea lucrărilor în aşteptare (Imprimarea sau ştergerea lucrărilor reţinute) Dacă tipul sau dimensiunea hârtiei încărcate nu corespunde cu setarea din lucrarea de imprimare primită când aţi setat Detect Mismatch (Detectare nepotrivire) la Hold Job (Reţinere lucrare) în meniul de la panoul de control, lucrarea de imprimare este reţinută în imprimantă ca lucrare în aşteptare, în coada de lucrări. Gestionaţi asemenea lucrări reţinute după cum urmează. Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Gestionaţi lucrările conform cerinţelor în pagina Print Job (Lucrare de imprimare). Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
Gestionaţi lucrările conform cerinţelor în foaia Job (Lucrare). Pentru detalii, consultaţi „Gestionarea lucrărilor utilizând aplicaţia imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (9.1.2)”.
Gestionaţi lucrările conform cerinţelor în foaia Driver. Pentru detalii, consultaţi „Gestionarea lucrărilor utilizând aplicaţia imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (9.2.2)”.
9. 4. 5. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Imprimarea lucrărilor salvate Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor referitor la imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor pentru imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF). 9. 4. 6. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Ştergerea lucrărilor salvate Această operaţie este disponibilă de la panoul de control, în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor referitor la imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor pentru imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF). 9. 4. 7. Gestionarea lucrărilor de imprimare > Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare > Mutarea lucrărilor salvate Lucrările de imprimare stocate pe hard disk-ul imprimantei (lucrări salvate) pot fi mutate din caseta curentă în altă casetă după cum urmează. Totuşi, lucrările salvate în casetele personale nu pot fi mutate în cutia poştală partajată. Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor referitor la imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor pentru imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF). |