13. Depanare
13. 6. Nu se poate imprima printr-o reţea

13.6.1. Imprimanta nu se poate conecta la reţea
13.6.2. Nu se poate imprima printr-o reţea TCP/IP
13.6.3. Nu se poate imprima printr-o reţea NetWare
13.6.4. Nu se poate imprima prin reţelele AppleTalk sau Bonjour
1. Asiguraţi-vă că imprimanta este conectată la reţea printr-un cablu Ethernet adecvat, apoi porniţi imprimanta. Pentru instrucţiuni referitoare la conectarea cablului, consultaţi Ghidul de configurare.
2. Asiguraţi-vă că indicatorul de conectare este aprins.
Indicatorii superior şi inferior sunt aprinşi dacă imprimanta este conectată prin 1000Base-T. Indicatorul inferior este verde dacă imprimanta este conectată prin 100BASE-TX şi indicatorul superior este portocaliu dacă este conectată prin 10BASE-T.
Dacă indicatorul de conexiune nu este aprins, verificaţi următoarele.
•  Asiguraţi-vă că hub-ul este pornit.
•  Asiguraţi-vă de conectarea corectă a mufei cablului Ethernet.
Introduceţi cablul Ethernet până când auziţi un clic iar acesta se blochează în locaşul său.
•  Asiguraţi-vă că nu există defecţiuni ale cablului Ethernet.
Dacă există o problemă, înlocuiţi cablul Ethernet.
•  Verificaţi modul de comunicaţie cu hub-ul.
Deşi, în mod normal, imprimanta detectează automat modul de comunicaţie cu repetorul şi viteza de transmisie (în modul de negociere automată), uneori setările repetorului nu pot fi detectate. În acest caz, configuraţi manual conexiunea, specificând modul de comunicaţie utilizat.