9. Gestionarea lucrărilor de imprimare

9.1. Status Monitor (Monitor de stare) (Windows)
9.1.1. Caracteristicile aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)
9.1.2. Gestionarea lucrărilor utilizând aplicaţia imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)
9.2. Printmonitor (Monitor de imprimare) (Mac OS X)
9.2.1. Caracteristicile aplicaţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)
9.2.2. Gestionarea lucrărilor utilizând aplicaţia imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)
9.3. Accounting (Evidenţe) (Windows)
9.3.1. Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.2. Lansarea aplicaţiei Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.3. Fereastra principală Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.4. Zona de listare a lucrărilor
9.3.5. Procedurile de bază pentru Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.6. Configurarea costurilor unitare în Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.7. Setarea costului unitar pentru cerneală
9.3.8. Setarea costului unitar pentru hârtie
9.3.9. Setarea costului unitar pentru alte articole decât cerneală şi hârtie
9.3.10. Configurarea setărilor de unităţi şi de afişare în Accounting Manager (Manager evidenţe)
9.3.11. Obţinerea automată a jurnalelor de lucrări de imprimare la intervale regulate
9.3.12. Revocarea obţinerii regulate a jurnalelor de lucrări de imprimare
9.3.13. Comutarea între afişarea lucrărilor la imprimantă şi lucrările obţinute regulat
9.3.14. Exportul datelor din lucrarea de imprimare ca fişier CSV
9.3.15. Afişarea proprietăţilor lucrării sau proprietăţilor perioadei
9.3.16. Afişarea, salvarea şi încărcarea datelor de costuri unitare selectate
9.3.17. Afişarea cantităţilor totale de cerneală şi hârtie consumate
9.4. Operaţii de bază pentru lucrări de imprimare
9.4.1. Utilizarea hard disk-ului imprimantei
9.4.2. Salvarea lucrărilor de imprimare pe hard disk-ul imprimantei
9.4.3. Gestionarea cozii de lucrări (Ştergerea sau reţinerea anticipată a altor lucrări)
9.4.4. Gestionarea lucrărilor în aşteptare (Imprimarea sau ştergerea lucrărilor reţinute)
9.4.5. Imprimarea lucrărilor salvate
9.4.6. Ştergerea lucrărilor salvate
9.4.7. Mutarea lucrărilor salvate
9.5. Operaţii avansate pentru lucrări de imprimare
9.5.1. Salvarea lucrărilor de imprimare trimise de la alte surse decât driverul de imprimantă
9.5.2. Imprimarea fără salvarea lucrărilor în caseta comună
9.5.3. Configurarea parolelor pentru casetele personale
9.5.4. Denumirea casetelor personale
9.5.5. Afişarea unei liste de lucrări salvate
9.5.6. Imprimarea unei liste de lucrări salvate
9.5.7. Afişarea detaliilor despre lucrările salvate
9.5.8. Redenumirea lucrărilor salvate
9.5.9. Funcţiile hard disk-ului imprimantei
9.5.10. Verificarea spaţiului liber de pe hard disk
În imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) sunt disponibile două ecrane: Printer List (Listă imprimante) prezintă o listă de imprimante, iar Status Monitor (Monitor de stare) prezintă detalii pentru fiecare imprimantă.
Notă
•  Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).

Preempting Other Jobs (Reţinerea anticipată a altor lucrări)
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul Preempt Other Jobs (Reţinere anticipată a altor lucrări), lucrarea selectată se imprimă înaintea lucrării care o precede în coada de imprimare.
Întreruperea/reluarea lucrărilor de imprimare
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul Pause (Pauză), se întrerupe imprimarea lucrării selectate.
Pentru a relua imprimarea unei lucrări de imprimare întrerupte, selectaţi lucrarea de imprimare şi faceţi clic pe butonul Resume (Reluare).
Notă
•  Din momentul în care toate datele de imprimare pentru o lucrare de imprimare au fost trimise către imprimantă, lucrarea nu mai poate fi întreruptă/reluată.
Canceling Print Jobs (Revocare lucrări imprimare)
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul Cancel Job (Revocare lucrare), se revocă imprimarea lucrării selectate.
Notă
•  Nu puteţi să revocaţi lucrările de imprimare ale altor utilizatori.
Imprimarea lucrărilor reţinute
Imprimarea lucrării cu o Stare de Holding (Reţinere) este întreruptă deoarece hârtia specificată de driver nu corespunde cu hârtia încărcată în imprimantă.
Utilizaţi procedura de mai jos pentru a imprima lucrarea reţinută.
  1. Selectaţi lucrarea reţinută şi faceţi clic pe butonul Replace Paper (Înlocuire hârtie).
  2. Înlocuiţi hârtia din imprimantă cu hârtia corectă.
Notă
•  Pentru a continua imprimarea fără înlocuirea hârtiei din imprimantă, selectaţi lucrarea reţinută şi faceţi clic pe butonul Continue to print (Continuare imprimare).
•  Comportamentul la imprimare când hârtia specificată de driver nu corespunde cu hârtia încărcată în imprimantă poate fi modificat utilizând Detect Mismatch (Detectare nepotrivire) din meniul panoului de operare. Consultaţi Setările meniului (6.2.4) pentru detalii.

Starea imprimantei poate fi verificată în timp real pe monitorul computerului.
Puteţi să verificaţi starea lucrărilor de imprimare, să revocaţi lucrări şi să le gestionaţi conform cerinţelor.
Dacă survine o eroare la imprimantă, puteţi investiga imediat acţiunea de corectare.
De asemenea, puteţi configura o notificare automată de e-mail a oricărei probleme sau erori a imprimantei la adrese de e-mail pe care le desemnaţi în prealabil.
Puteţi verifica starea hard disk-ului şi documentele salvate pe hard disk.
Notă
•  Dacă starea imprimantei dorite nu este afişată în imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF), selectaţi din nou imprimanta, după cum urmează.
1. Asiguraţi-vă că imprimanta este pornită şi conectată la reţea sau la un port local.
2. În meniul Printer (Imprimantă), selectaţi numele imprimantei dorite. După ce imprimanta este detectată, este afişată starea imprimantei.
3. Dacă informaţiile despre imprimantă nu sunt afişate în pasul 2, selectaţi Search Printer (Căutare imprimantă) din meniul Printer (Imprimantă). Numele imprimantelor listate în meniul Printer (Imprimantă) sunt actualizate cu imprimantele care sunt detectate acum.
4. În meniul Printer (Imprimantă), selectaţi numele imprimantei dorite. După ce imprimanta este detectată, este afişată starea imprimantei.

Preempting Other Jobs (Reţinerea anticipată a altor lucrări)
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul , lucrarea selectată se imprimă înaintea lucrării care o precede în coada de imprimare.
Întreruperea/reluarea lucrărilor de imprimare
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul , se întrerupe imprimarea lucrării selectate.
Pentru a relua imprimarea unei lucrări de imprimare întrerupte, selectaţi lucrarea de imprimare şi faceţi clic pe butonul .
Notă
•  Din momentul în care toate datele de imprimare pentru o lucrare de imprimare au fost trimise către imprimantă, lucrarea nu mai poate fi întreruptă/reluată.
Canceling Print Jobs (Revocare lucrări imprimare)
Dacă selectaţi o lucrare de imprimare şi faceţi clic pe butonul , se revocă imprimarea lucrării selectate.
Notă
•  Nu puteţi să revocaţi lucrările de imprimare ale altor utilizatori.
Imprimarea lucrărilor reţinute
Imprimarea lucrării cu o Stare de Holding (Reţinere) este întreruptă deoarece hârtia specificată de driver nu corespunde cu hârtia încărcată în imprimantă.
Utilizaţi procedura de mai jos pentru a imprima lucrarea reţinută.
  1. Selectaţi lucrarea reţinută şi faceţi clic pe butonul Replace Paper (Înlocuire hârtie).
  2. Înlocuiţi hârtia din imprimantă cu hârtia corectă.
Notă
•  Pentru a continua imprimarea fără înlocuirea hârtiei din imprimantă, selectaţi lucrarea reţinută şi faceţi clic pe butonul Continue to print (Continuare imprimare).

Avantajele utilizării aplicaţiei Accounting Manager (Manager evidenţe) sunt evidenţiate mai jos.
Colecţia de jurnale de lucrări de imprimare
Această opţiune vă permite să verificaţi documentele care au fost imprimate de la fiecare imprimantă, cine şi când le-a imprimat.
Calculul numărului total de pagini utilizate şi a costului total
Acest lucru vă permite să utilizaţi jurnalele de lucrări de imprimare colectate pentru a calcula totalurile pentru elemente, precum numărul de pagini imprimate, cantitatea de hârtie utilizată şi costurile de imprimare implicite.
Obţinerea datelor în mod regulat pentru lucrările de imprimare
Jurnalele de lucrări pot fi colectate automat periodic.
Exportul datelor din lucrarea de imprimare
Acest lucru vă permite să exportaţi datele din lucrarea de imprimare colectată, ca un fişier CSV.
Important
•  Aplicaţia Accounting Manager (Manager evidenţe) din Status Monitor (Monitor de stare) afişează estimările aproximative ale cantităţii de hârtie şi cerneală consumate pentru fiecare lucrare. Canon nu poate să garantează exactitatea acestor estimări. Aceste estimări vor varia şi în funcţie de condiţiile de utilizare ale imprimantei.
•  Colecţia de jurnale de lucrări de imprimare nu este efectuată când Set./Adj. Menu (Meniu setare/reglare) -> Printer Info (Informaţii imprimantă) -> Show Job Log (Afişare jurnal lucrări) de pe panoul de control sunt setate pe Off (Dezactivat). Totuşi,
•  chiar dacă opţiunea Show Job Log (Afişare jurnal lucrări) este setată la Off (Dezactivat), lucrările obţinute cu regularitate care deja au fost preluate la acel moment sunt afişate.
•  Când opţiunea Show Job Log (Afişare jurnal lucrări) a fost setată din nou la On (Activat), sunt afişate toate lucrările aflate în imprimantă la acel moment.


Bara de titlu
Această bară afişează modelul de imprimantă, numărul ei de serie şi numărul portului care se utilizează.
Bara de meniuri
Vă permite să selectaţi opţiunile de meniu necesare pentru operaţie.
Bare de instrumente
Furnizează butoane cu instrumente şi meniuri verticale pentru operaţiile principale.
Notă
•  În meniul View (Vizualizare) puteţi opta pentru afişarea sau ascunderea barelor de instrumente.
Zona de listare a lucrărilor
Această zonă listează detaliile lucrărilor obţinute.
Afişează o listă a lucrărilor din imprimante sau a lucrărilor obţinute periodic.  (Consultaţi „Zona de listare a lucrărilor (9.3.4)”.)
Notă
•  Puteţi să modificaţi elementele care sunt afişate şi ordinea de afişare utilizând caseta de dialog Advanced Display Settings (Setări avansate de afişare). Caseta de dialog Advanced Display Settings (Setări avansate de afişare) poate fi afişată selectând Advanced Display Settings (Setări avansate de afişare) din meniul Show (Afişare).
Zona totalurilor
Afişează costurile totale pentru lucrarea selectată şi cantităţile de hârtie şi cerneală consumate.
Notă
•  Dacă vizualizaţi lucrări de imprimare obţinute regulat, prin selectarea unei perioade din partea stângă a ferestrei, se afişează costurile totale pentru această perioadă şi cantităţile de hârtie şi cerneală consumate.
Bara de stare
Afişează mesaje şi alte informaţii.

No. (Nr.)
Numărul de serie al lucrării.
Job Cost (Cost lucrare)
Costul imprimării.
Notă
•  Dacă nu sunt setate costurile unitare de cerneală şi de hârtie, se afişează ****.
Document Name (Nume document)
Acesta este numele documentului imprimat.
Printing Results (Rezultate imprimare)
Se afişează OK când s-a executat procesul de imprimare şi se afişează Cancel (Revocare) dacă procesul de imprimare nu a fost executat.
Media Type (Tip suport)
Acesta este tipul de hârtie utilizat la imprimare.
Output Image Size (Dimensiune imagine ieşire)
Dimensiunea imaginii utilizate pentru imprimare.
Notă
•  Dacă lucrarea are mai multe pagini, se afişează dimensiunea ultimei pagini.
Paper Consumed (Hârtie consumată)
Zona hârtiei utilizată pentru imprimare.
Notă
•  Funcţia Paper Consumed (Hârtie consumată) poate să difere în funcţie de produsul dintre Paper Width (Lăţime hârtie) şi Paper Length (Lungime hârtie).
Paper Width (Lăţime hârtie)
Lăţimea hârtiei utilizată pentru imprimare.
Notă
•  Dacă lucrarea are mai multe pagini, se afişează lăţimea ultimei pagini.
Paper Length (Lungime hârtie)
Lungimea hârtiei utilizată pentru imprimare.
Ink Consumed (Cerneală consumată)
Cantitatea de cerneală utilizată pentru imprimare.
Owner (Proprietar)
Expeditorul lucrării.
Print Job Start Time (Oră începere lucrare de imprimare)/Print Time (Timp de imprimare)
Ora la care a început imprimarea şi timpul de imprimare.
Number of Pages (Număr de pagini)
Numărul de pagini imprimate.
Roll Paper Width (Lăţime hârtie de rolă)
Lăţimea hârtiei de rolă utilizată pentru imprimare.
Paper Cost (Cost hârtie)
Costul hârtiei utilizate pentru imprimare.
Notă
•  Dacă nu se setează costul unitar de hârtie, se afişează ****.
Total Ink Cost (Cost total de cerneală)
Valoarea totală a costului de cerneală utilizată pentru imprimare.
Notă
•  Dacă nu se setează costul unitar de cerneală, se afişează ****.
Total of Other Costs (Alte costuri totale)
Valoarea totală a costurilor alta decât a hârtiei şi a cernelii.
Ink Cost Details (Detalii cost cerneală)
Costul fiecărei culori de cerneală.
Ink Consumption Details (Detalii consum cerneală)
Cantitatea fiecărei culori de cerneală utilizate.





  Setting Standard Prices (Setare preţuri standard)
  1. Selectaţi tipul de suport din Media Type (Tip suport).
  2. Introduceţi Width (Lăţime) şi Length (Lungime) pentru hârtie, precum şi Price (Preţ) pe suprafaţă pentru lăţimea x lungimea configurate.
  3. Faceţi clic pe butonul Add (Adăugare). Pentru a schimba costul unitar al unui tip de suport care a fost deja configurat, faceţi clic pe butonul Overwrite (Suprascriere).
  4. Faceţi clic pe butonul OK.
Important
•  Setările nu sunt aplicate până când nu faceţi clic pe butonul OK.

  Specifying Price by Roll Paper (Specificare preţ după hârtia de rolă)
  1. Selectaţi tipul de suport din Media Type (Tip suport).
  2. Faceţi clic pe butonul Roll Paper Width Settings (Setări lăţime hârtie de rolă) pentru a afişa caseta de dialog Roll Paper Width Settings (Setări lăţime hârtie de rolă).
  3. Introduceţi Roll Paper Width (Lăţime hârtie de rolă) şi Length (Lungime) pentru hârtie, precum şi Price (Preţ) pentru lungimea configurată.
  4. Faceţi clic pe butonul Add (Adăugare) pentru a reveni la foaia Paper (Hârtie).
  5. Pentru a schimba costul unitar al unui tip de suport care a fost deja configurat, faceţi clic pe butonul Overwrite (Suprascriere).
  6. Faceţi clic pe butonul OK.
Important
•  Dacă nu setaţi preţurile standard, nu puteţi să setaţi preţul pentru fiecare hârtie de rolă.
•  Dacă Roll Paper Width (Lăţime hârtie de rolă) se setează la aceeaşi valoare ca Width (Lăţime) pentru hârtia configurată la preţurile standard, costul se calculează utilizând preţul configurat în caseta de dialog Roll Paper Width Settings (Setări lăţime hârtie de rolă).
•  Setările nu sunt aplicate până când nu faceţi clic pe butonul OK.


Date Display Format (Format afişare dată)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta formatul de afişare pentru date. „YYYY” indică anul, „MM” luna şi „DD” ziua.
Currency Unit (Unitate monetară)
Introduceţi unitatea monetară. Introduceţi un şir de text cu lungime de până la 3 caractere.
1000 Separator (Separator de mii)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta simbolul utilizat ca un separator în numere. Simbolul se inserează la fiecare 3 cifre.
Decimal Symbol (Simbol zecimal)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta simbolul utilizat ca un punct zecimal.
Ink Consumed (Cerneală consumată)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru consumul de cerneală.
Paper Width (Lăţime hârtie)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru lăţimea hârtiei.
Paper Length (Lungime hârtie)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru lungimea hârtiei.
Area Display Format (Format afişare zonă)
Utilizaţi această opţiune pentru a selecta unitatea utilizată pentru zona de hârtie.

  1. Selectaţi Regular Data Acquisition (Obţinere date în mod regulat) din meniul Settings (Setări).
  2. Selectaţi Acquire print job logs regularly (Obţinere jurnale lucrări de imprimare în mod regulat).
  3. Faceţi clic pe butonul OK pentru a închide caseta de dialog.
Important
•  Colecţia de jurnale de lucrări de imprimare nu este efectuată când Set./Adj. Menu (Meniu setare/reglare) -> Printer Info (Informaţii imprimantă) -> Show Job Log (Afişare jurnal lucrări) de pe panoul de control sunt setate pe Off (Dezactivat). Totuşi, chiar dacă opţiunea Show Job Log (Afişare jurnal lucrări) este setată la Off (Dezactivat), lucrările obţinute cu regularitate care deja au fost preluate la acel moment sunt afişate.
Notă
•  Imediat după ce configuraţi Regular Data Acquisition (Obţinere date în mod regulat), nu se mai afişează nicio lucrare de imprimare. Aşteptaţi câteva momente şi selectaţi Refresh (Reîmprospătare) în meniul View (Vizualizare) pentru a afişa lucrările de imprimare.
•  Într-un jurnal de lucrări de imprimare se salvează maxim 10.000 de înregistrări. Dacă se depăşeşte acest număr, lucrările sunt şterse din jurnal începând de la cea mai veche înregistrare. Pentru a salva datele vechi, se recomandă să exportaţi datele ca un fişier CSV.
Pentru detalii despre exportarea jurnalelor de lucrări de imprimare ca fişiere CSV, consultaţi Exportul datelor din lucrarea de imprimare ca fişier CSV (9.3.14).


Puteţi să selectaţi dacă să se afişeze lucrările pe imprimantă sau lucrările obţinute regulat în zona de selectare a lucrărilor listate din partea stângă a ferestrei.
Jobs on Printer (Lucrări pe imprimantă)
Acest tip prezintă o listă a lucrărilor de imprimare reţinute pe imprimantă la acel moment.
Puteţi să modificaţi numărul de lucrări afişate pe pagină utilizând setarea Print Jobs Shown Per Page (Lucrări de imprimare afişate pe pagină) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente.
Puteţi să săriţi la o anumită pagină utilizând opţiunea Go to (Salt la) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente.
Notă
•  Pentru imprimante cu hard disk-uri încorporate, puteţi să vizualizaţi până la 500 de lucrări de imprimare per imprimantă.
•  Pentru imprimante fără hard disk-uri încorporate, puteţi să vizualizaţi până la 32 de lucrări de imprimare per imprimantă. Dacă se opreşte însă imprimanta, se pot afişa numai 10 lucrări.
Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat)
Această opţiune prezintă o listă de lucrări de imprimare obţinute regulat.
Pentru a vizualiza toate lucrările dintr-o perioadă stabilită, specificaţi perioada utilizând Calculate Total for Period (Calcul total pentru perioadă), apoi Starting Date (Dată de început) (sau Starting Day of Week (Zi de început a săptămânii) sau Starting Month (Lună de început)) din meniul View (Vizualizare) sau din bara de instrumente.
De exemplu, pentru a vizualiza jurnalele de lucrări lunare începând din prima zi a fiecărei luni, setaţi Calculate Total for Period (Calcul total pentru perioadă) pe Monthly (Lunar) şi setaţi Starting Date (Dată de început) pe 1.
Notă
•  Sunt afişate până la 10.000 de lucrări obţinute regulat pentru fiecare imprimantă.


Caseta de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare) afişează informaţii detaliate despre lucrarea selectată.
Caseta de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă) afişează informaţii detaliate în cadrul perioadei Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat).
Afişarea casetei de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare)
Selectaţi o lucrare din lista de lucrări, apoi selectaţi Show Job Properties (Afişare proprietăţi lucrare) din Job properties (Proprietăţi lucrare) din meniul File (Fişier). De asemenea, puteţi să selectaţi mai multe lucrări deodată.
Notă
•  De asemenea, puteţi să afişaţi caseta de dialog selectând o lucrare, făcând clic dreapta pe aceasta, apoi selectând Show Job Properties (Afişare proprietăţi lucrare) sau utilizând pictograma de pe bara de instrumente.
Afişarea casetei de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă)
Selectaţi o perioadă din lista Regularly Acquired Jobs (Lucrări obţinute regulat), apoi selectaţi Show Period Properties (Afişare proprietăţi perioadă) din Job properties (Proprietăţi lucrare) din meniul File (Fişier). De asemenea, puteţi să selectaţi mai multe perioade deodată.
Notă
•  De asemenea, puteţi să afişaţi caseta de dialog selectând şi făcând clic dreapta pe o perioadă, apoi selectând Show Period Properties (Afişare proprietăţi perioadă) sau utilizând pictograma de pe bara de instrumente.
Componentele casetei de dialog Job properties (Proprietăţi lucrare)/ casetei de dialog Period Properties (Proprietăţi perioadă)
Fila Job (Lucrare)
Afişează informaţii detaliate despre lucrarea selectată. Puteţi să afişaţi informaţii detaliate despre fiecare lucrare selectând opţiunea Document Name (Nume document) corespunzătoare.
Fila Owner (Proprietar)
Puteţi să afişaţi informaţii detaliate despre fiecare proprietar selectând opţiunea Owner (Proprietar) corespunzătoare.
Butonul Copy (Copiere)
Faceţi clic pe acest buton pentru a copia în clipboard informaţiile de text afişate.



Utilizarea lucrărilor de imprimare stocate în imprimantă vă permite să imprimaţi din nou lucrările, după caz, fără a utiliza un computer.
Salvarea lucrărilor de imprimare oferă următoarele avantaje.
Economisiţi timpul petrecut utilizând computerul
Când trimiteţi o lucrare de imprimare la imprimantă, puteţi să o salvaţi în imprimantă după imprimare sau înainte de a o imprima. Lucrările de imprimare salvate pot fi imprimate ulterior în cantităţile necesare, fără a fi necesară utilizarea computerului.
Simplificaţi reimprimarea, dacă apar erori
Dacă survin erori în timpul imprimării (ca atunci când se epuizează hârtia), puteţi relua imprimarea după ce eliminaţi sursa erorii, fără a retrimite lucrarea de imprimare de la computer.
Optimizaţi activităţile de imprimare
Fără a utiliza un computer, puteţi selecta lucrările de imprimare şi le puteţi imprima în cantitatea dorită. De asemenea, puteţi selecta mai multe lucrări pentru a fi imprimate în aceeaşi perioadă de timp. Astfel este posibilă exploatarea nesupravegheată a imprimantei, de exemplu, pe timpul nopţii.

  Output Method (Metodă ieşire)
Pentru a salva lucrări de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, configuraţi driverul imprimantei.
În Windows, această setare se efectuează utilizând caseta de dialog Output Method (Metodă ieşire).
În Mac OS X, această setare se efectuează utilizând panoul Additional Settings (Setări suplimentare).
Print (Imprimare)
Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, după imprimare.
Save in mail box (Salvare în cutia poştală)
Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei.
Print after reception is complete (Imprimare după finalizarea recepţiei)
Această opţiune este disponibilă în combinaţie cu Print (Imprimare). Puteţi să preveniţi degradarea calităţii de imprimare care survine când primirea unei lucrări de imprimare este întreruptă şi imprimarea este abandonată în mijlocul operaţiei.

  Destinaţia de stocare
Zona de stocare de pe hard disk-ul imprimantei este împărţită într-o zonă de stocare temporară şi o zonă de stocare permanentă. Zona de stocare temporară stochează lucrări de imprimare în coada de lucrări sau în cutia poştală partajată. Zona de stocare permanentă stochează lucrări în casetele personale.
Coada de lucrări
Coada de lucrări se referă la lucrările de imprimare care sunt procesate de imprimantă (salvate, recepţionate, pregătite pentru procesare, imprimate, şterse sau reţinute). În zona de stocare temporară pot fi stocate până la 64 de lucrări.
Când coada de lucrări este plină, lucrările suplimentare trimise de la un computer sunt tratate ca lucrări în „repaus”, pentru a fi procesate când este posibil.
Totuşi, dacă toate lucrările plasate în coadă sunt reţinute, lucrarea cea mai veche este ştearsă şi este procesată lucrarea de imprimare trimisă de la computer.
Cutia poştală partajată
Lucrările pentru care aţi specificat Print (Imprimare) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X) sunt salvate în cutia poştală partajată şi sunt clasificate ca lucrări salvate.
Există o singură cutie poştală partajată, cu numărul 00. Pentru cutia poştală partajată nu poate fi setată o parolă.
Aici pot fi salvate până la 100 de lucrări de imprimare, dar acestea vor fi şterse una după alta, începând cu cea mai veche lucrare, în situaţiile următoare.
Dacă există mai mult de 100 de lucrări plasate în coadă şi salvate în cutia poştală partajată, în combinaţie
Dacă nu mai este disponibil spaţiu de stocare temporară când sunt recepţionate lucrările pentru care aţi selectat Print (Imprimare) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X)
Dacă nu există suficient spaţiu disponibil în zona de stocare temporară sau permanentă când sunt recepţionate lucrările pentru care aţi selectat Save in mail box (Salvare în cutia poştală) în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X)
Casetele personale
Lucrările sunt clasificate ca lucrări salvate în casetele personale în următoarele situaţii.
Când o lucrare salvată, stocată în cutia poştală partajată, este mutată într-o casetă personală
Când aţi selectat Save in mail box (Salvare în cutia poştală) ca opţiune în Output Method (Metodă ieşire) (în Windows) sau Send job to (Trimitere lucrare la) (în Mac OS X)
Există 29 de casete personale, numerotate de la 01 până la 29. Aveţi posibilitatea să specificaţi câte un nume şi o parolă pentru fiecare casetă personală.
Pot fi salvate până la 100 de lucrări de imprimare în toate casetele personale, în combinaţie.

Pentru a salva lucrări de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, configuraţi driverul imprimantei.
Notă
•  Imprimarea din următoarele aplicaţii software vă permite, de asemenea, să salvaţi lucrări de imprimare pe hard disk-ul imprimantei.
Windows
Mac OS

  Configurarea driverului de imprimantă în Windows
  1. Accesaţi foaia Page Setup (Iniţializare pagină).
  2. Faceţi clic pe Output Method (Metodă ieşire) pentru a afişa caseta de dialog Output Method (Metodă ieşire).
  3. Efectuaţi selecţia dvs. în Output Method (Metodă ieşire).
    Print (Imprimare)
    Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, după imprimare.
    Save in mail box (Salvare în cutia poştală)
    Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei.
    Dacă selectaţi Save in mail box (Salvare în cutia poştală), specificaţi şi caseta personală de destinaţie din lista Mail box (Cutie poştală).
    Print after reception is complete (Imprimare după finalizarea recepţiei)
    Această opţiune este disponibilă în combinaţie cu Print (Imprimare). Puteţi să preveniţi degradarea calităţii de imprimare care survine când primirea unei lucrări de imprimare este întreruptă şi imprimarea este abandonată în mijlocul operaţiei.
    Notă
    •  Faceţi clic pe Acquire Mail Box Name (Obţinere nume cutie poştală) pentru a afişa numele casetelor personale în lista Mail box (Cutie poştală), aşa cum au fost obţinute de la imprimantă.
  4. În Name of data to be saved (Numele datelor ce vor fi salvate), specificaţi modul de denumire a lucrărilor de imprimare salvate.
    Pentru a utiliza numele de fişier, selectaţi Use file name (Utilizare nume fişier).
    În caz contrar, selectaţi Enter name (Introducere nume) şi introduceţi un nume în Name (Nume).
  5. Faceţi clic pe OK pentru a închide caseta de dialog Output Method (Metodă ieşire).

  Configurarea driverului de imprimantă în Mac OS
  1. Accesaţi panoul Additional Settings (Setări suplimentare).
  2. Efectuaţi selecţia dvs. în Send job to (Trimitere lucrare la).
    Print (Imprimare)
    Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei, după imprimare.
    Save in mail box (Salvare în cutia poştală)
    Salvaţi lucrările de imprimare pe hard disk-ul imprimantei.
    Caseta de dialog Destination (Destinaţie) este afişată dacă selectaţi Save in mail box (Salvare în cutia poştală). Aici specificaţi numele şi numărul casetei personale pentru lucrările de imprimare salvate.
    1.În Document title (Titlu document), introduceţi un nume pentru a identifica lucrările de imprimare salvate.
    Notă
    •  Dacă imprimaţi din Free Layout (Dispunere liberă în pagină) sau din Preview (Previzualizare), titlul documentului este salvat sub numele imagePROGRAF.
    2.Selectaţi numărul casetei personale din lista Mail box (Cutie poştală).
    3.Faceţi clic pe OK pentru a închide caseta de dialog Destination (Destinaţie).
    Print after reception is complete (Imprimare după finalizarea recepţiei)
    Această opţiune este disponibilă în combinaţie cu Print (Imprimare). Puteţi să preveniţi degradarea calităţii de imprimare care survine când primirea unei lucrări de imprimare este întreruptă şi imprimarea este abandonată în mijlocul operaţiei.

Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Delete (Ştergere)
Reţineţi că din coada de lucrări pot fi şterse numai lucrările care nu sunt în curs de ştergere.
Preempting other jobs (Reţinerea anticipată a altor lucrări)
Puteţi să reţineţi anticipat alte lucrări, imprimând lucrări care sunt în curs de recepţionare sau pregătite mai întâi pentru procesare.
Notă
•  Pentru informaţii despre gestionarea lucrărilor reţinute, consultaţi „Gestionarea lucrărilor în aşteptare (Imprimarea sau ştergerea lucrărilor reţinute) (9.4.4)”.

  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Gestionaţi coada de lucrări conform cerinţelor.
    Ştergerea lucrărilor
    1. Apăsaţi sau pentru a selecta Print Job (Lucrare imprimare), apoi apăsaţi butonul OK.
    2.Apăsaţi sau pentru a selecta lucrarea de imprimare ce urmează să fie ştearsă, apoi apăsaţi butonul OK.
    3.Apăsaţi sau pentru a selecta Delete (Ştergere), apoi apăsaţi butonul OK.
    Preempting other jobs (Reţinerea anticipată a altor lucrări)
    1. Apăsaţi sau pentru a selecta Print Job (Lucrare imprimare), apoi apăsaţi butonul OK.
    2.Apăsaţi sau pentru a selecta lucrarea de imprimare ce urmează să fie imprimată prima, apoi apăsaţi butonul OK.
    3.Apăsaţi sau pentru a selecta Preempt Jobs (Reţinere anticipată lucrări), apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS)

Gestionaţi asemenea lucrări reţinute după cum urmează.
Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Notă
•  Cât timp nu gestionaţi lucrările reţinute de la panoul de control, din imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) sau din imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF), ele vor rămâne în coada de lucrări. În acest caz, imprimanta procesează următoarea lucrare din coadă, fără întrerupere.
•  Pentru a imprima lucrările reţinute, înlocuiţi hârtia încărcată cu hârtia specificată în lucrarea de imprimare.

  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Dacă există lucrări reţinute, se afişează „There are held jobs. (Există lucrări reţinute).
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează meniul Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta Print Job (Lucrare de imprimare), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta lucrarea de imprimare de gestionat, apoi apăsaţi butonul OK.
    Lucrările reţinute sunt etichetate cu o pictogramă.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Print Anyway (Imprimare oricum) sau Delete (Ştergere) , apoi apăsaţi butonul OK.
    Dacă selectaţi Print Anyway (Imprimare oricum)
    Apăsaţi sau pentru a selecta Yes (Da) sau No (Nu), apoi apăsaţi butonul OK.
    Dacă selectaţi Delete (Ştergere)
    Apăsaţi sau pentru a selecta Yes (Da) sau No (Nu), apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)

Aceste operaţii sunt disponibile de la panoul de control sau în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).

  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează meniul Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta Stored Job (Lucrare stocată), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta numărul casetei (în intervalul 00 - 29), apoi apăsaţi butonul OK.
    Notă
    •  În cazul în care a fost stabilită o parolă, introduceţi-o, apoi apăsaţi butonul OK.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Job List (Listă lucrări), apoi apăsaţi butonul OK.
  6. Apăsaţi sau pentru a selecta lucrarea salvată, apoi apăsaţi butonul OK.
  7. Apăsaţi sau pentru a selecta Print (Imprimare), apoi apăsaţi butonul OK.
  8. Specificaţi numărul de exemplare, apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)
  1. Pe foaia Hard Disk, selectaţi o casetă şi faceţi clic pe Open (Deschidere).
    Notă
    •  În cazul în care a fost stabilită o parolă, introduceţi-o.
  2. În caseta de dialog Documents (Documente), selectaţi lucrarea de imprimare şi faceţi clic pe Print (Imprimare).
  3. În caseta de dialog Print (Imprimare), introduceţi cantitatea de imprimat în Copies (Exemplare) şi faceţi clic pe OK.
    Notă
    •  Timpul de imprimare indică iniţial cât a durat până la terminarea imprimării unei copii în timpul lucrării anterioare de imprimare.
    Dacă modificaţi valoarea de la Copies (Exemplare), timpul de imprimare precizează cât a durat imprimarea unei copii în timpul lucrării anterioare de imprimare, înmulţit cu numărul de exemplare.
Pentru detalii, consultaţi fişierul de ajutor referitor la imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF).
 

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)

Această operaţie este disponibilă de la panoul de control, în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta Stored Job (Lucrare stocată), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta numărul casetei (în intervalul 00 - 29), apoi apăsaţi butonul OK.
    Notă
    •  În cazul în care a fost stabilită o parolă, introduceţi-o, apoi apăsaţi butonul OK.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Job List (Listă lucrări), apoi apăsaţi butonul OK.
  6. Apăsaţi sau pentru a selecta lucrarea salvată, apoi apăsaţi butonul OK.
  7. Apăsaţi sau pentru a selecta Delete (Ştergere), apoi apăsaţi butonul OK.
  8. Apăsaţi sau pentru a selecta Yes (Da), apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)

Totuşi, lucrările salvate în casetele personale nu pot fi mutate în cutia poştală partajată.
Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Important
•  În anumite condiţii, lucrările stocate în cutia poştală partajată pot fi şterse automat. Pentru a împiedica ştergerea lucrărilor, mutaţi-le din cutia poştală partajată în casetele personale.  (Consultaţi „Utilizarea hard disk-ului imprimantei (9.4.1)”.)

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)

Notă
•  Contactaţi dezvoltatorul de software sau de sistem pentru informaţii de asistenţă pentru această funcţie a imprimantei.

  Specificarea opţiunii Output Method (Metodă ieşire)
În Output Method (Metodă ieşire), specificaţi modul de gestionare a lucrărilor, referitor la imprimarea şi salvarea lor.
Print (Imprimare)
Salvaţi automat lucrările de imprimare concomitent cu imprimarea acestora. (Acesta este formatul implicit.)
Print (Auto Del) (Imprimare (ştergere automată))
Salvaţi temporar lucrările de imprimare concomitent cu imprimarea acestora şi le ştergeţi după imprimare.
Save: Box 01 (Salvare: Caseta 01) (Aici, numărul reprezintă un număr de casetă)
Salvaţi lucrările de imprimare în imprimantă.
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Settings/Adj. (Setări/Regl.) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Set./Adj. Menu (Meniu Setări/Reglare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta System Setup (Configurare sistem), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta Output Method (Metodă ieşire), apoi apăsaţi butonul OK.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Print (Imprimare), Print (Auto Del) (Imprimare (ştergere automată)) sau Save: Box 01 (Salvare: Casetă 01).
    Urmaţi aceşti paşi numai când selectaţi Save: Box 01 (Salvare: Casetă 01).
  6. Apăsaţi sau pentru a selecta caseta, apoi apăsaţi butonul OK.

  Specificarea opţiunii Print After Recv (Imprimare după primire)
Pentru a salva lucrări de imprimare pe hard disk înaintea imprimării, specificaţi Print After Recv (Imprimare după primire).
Imprimarea va începe când opţiunea Print After Recv (Imprimare după primire) este setată pe On (Activat), chiar dacă aţi selectat Save: Box 01 (Salvare: Casetă 01) în Output Method (Metodă ieşire).
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Settings/Adj. (Setări/Regl.) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Set./Adj. Menu (Meniu Setări/Reglare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta System Setup (Configurare sistem), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta Print After Recv (Imprimare după primire), apoi apăsaţi butonul OK.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta On (Activat) sau Off (Dezactivat), apoi apăsaţi butonul OK.

Când Common Box Set. (Set. caseta comună) este Print (Auto Del) (Imprimare (ştergere automată)) în meniul de la panoul de control, lucrările de imprimare pentru care aţi selectat Print (Imprimare) în caseta de dialog Output Method (Metodă ieşire) a driverului imprimantei sunt şterse din cutia poştală partajată după imprimare.
Utilizaţi această funcţie când imprimaţi documente extrem de confidenţiale.
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Settings/Adj. (Setări/Regl.) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Set./Adj. Menu (Meniu Setări/Reglare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta System Setup (Configurare sistem), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta Common Box Set. (Set. caseta comună), apoi apăsaţi butonul OK.
    Notă
    •  Dacă a fost setată o parolă la imprimantă, se afişează ecranul Logon (Conectare).
    Pentru a modifica setarea, selectaţi Administrator şi apăsaţi butonul OK.
    Când se afişează ecranul Admin.Pswd (Parolă admin.), introduceţi parola şi apăsaţi butonul OK pentru a continua cu pasul următor.
    Dacă selectaţi User (Utilizator) şi apăsaţi butonul OK, puteţi să verificaţi valorile setărilor, dar nu le puteţi modifica.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Print (Auto Del) (Imprimare (ştergere automată), apoi apăsaţi butonul OK.

Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
Notă
•  În mod implicit, pentru casetele personale nu sunt setate parole.
•  Pentru cutia poştală partajată nu poate fi setată o parolă.
•  Introduceţi ca parolă un număr alcătuit din patru cifre, în intervalul 0001 - 9999.
•  Chiar dacă aţi setat parole, acestea nu sunt necesare pentru a accesa casetele personale în Administrator Mode (Mod administrator) din RemoteUI(Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)
  1. Pe pagina Stored Job (Lucrare stocată), selectaţi caseta personală.
  2. Faceţi clic pe Edit (Editare).
  3. În caseta de dialog Set/Register User's Inbox (Setare/Înregistrare Inbox utilizator), specificaţi parola şi faceţi clic pe OK.
    Set Password (Setare parolă)
    Selectaţi caseta.
    Password (Parolă)
    Introduceţi parola. (Acest câmp este limitat la patru cifre, în intervalul 0001–9999.)
    Confirmation Number (Număr confirmare)
    Reintroduceţi parola pentru a o confirma.
    Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
 
 

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)

Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)
  1. Pe pagina Stored Job (Lucrare stocată), selectaţi caseta personală.
    Notă
    •  Introduceţi o parolă, dacă a fost stabilită una pentru caseta personală.
  2. Faceţi clic pe Edit (Editare).
  3. În caseta de dialog Set/Register User's Inbox (Setare/Înregistrare Inbox utilizator), introduceţi numele în Inbox Name (Nume Inbox) şi faceţi clic pe OK.
    Pentru detalii, consultaţi secţiunea de ajutor pentru RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă).
 
 

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)

  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta Stored Job (Lucrare stocată), apoi apăsaţi butonul OK.
  4. Apăsaţi sau pentru a selecta numărul casetei (în intervalul 00 - 29), apoi apăsaţi butonul OK.
    Notă
    •  În cazul în care a fost stabilită o parolă, introduceţi-o, apoi apăsaţi butonul OK.
  5. Apăsaţi sau pentru a selecta Job List (Listă lucrări), apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)


Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)

Această operaţie este disponibilă în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) (Windows)

  Utilizarea funcţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF) (Mac OS X)

Operaţiile cu hard disk-ul imprimantei sunt disponibile din următoarele programe şi interfeţe.
Printer driver (Driver de imprimantă)
Plug-in de imprimare imagePROGRAF
imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)
imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)
RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)
Panoul de control
Operaţiile cu hard disk-ul disponibile prin fiecare interfaţă sunt următoarele.

Această operaţie este disponibilă de la panoul de control, în RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă), imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF) şi imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF).
  Utilizarea panoului de control
  1. În ecranul Tab Selection (Selectare filă) de la panoul de control, apăsaţi sau pentru a selecta fila Job (Lucrare) ().
    Notă
    •  Dacă ecranul Tab Selection (Selectare filă) nu este afişat, apăsaţi butonul Menu (Meniu).
  2. Apăsaţi butonul OK.
    Se afişează Job Menu (Meniu lucrare).
  3. Apăsaţi sau pentru a selecta HDD Information (Informaţii hard disk), apoi apăsaţi butonul OK.

  Utilizarea caracteristicii RemoteUI (Interfaţă de utilizator pentru acces de la distanţă)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Status Monitor (Monitor de stare imagePROGRAF)

  Utilizarea aplicaţiei imagePROGRAF Printmonitor (Monitor de imprimare imagePROGRAF)