Pagină de pornire > Gestionarea lucrărilor de imprimare > Accounting (Evidenţe) (Windows) >
Procedurile de bază pentru Accounting Manager (Manager evidenţe)
Anterior
Următor
  
Dacă utilizaţi pentru prima dată aplicaţia Accounting Manager (Manager evidenţe), urmaţi procedurile următoare pentru a configura setările.
  1. Configuraţi costurile unitare, inclusiv costurile pentru cerneală şi hârtie.
  2. Setaţi opţiuni precum unităţile afişate.
  3. Dacă utilizaţi obţinerea datelor în mod regulat, configuraţi setările Regular Data Acquisition (Obţinere date în mod regulat).
    Pentru detalii despre setările de obţinere regulată a datelor, consultaţi Obţinerea automată a jurnalelor de lucrări de imprimare la intervale regulate.
  4. Specificaţi lucrările de listat.
    Pentru detalii despre selectarea jurnalelor de lucrări afişate, consultaţi Comutarea între afişarea lucrărilor de la imprimantă şi a lucrărilor obţinute regulat.
Se afişează jurnalele necesare de lucrări de imprimare şi se listează detaliile.