Pagină de pornire > Manevrarea şi utilizarea hârtiei > Media Configuration Tool (Instrument configurare suport) (Windows) >
Ştergerea hârtiei particularizate
Anterior
Următor
  
Puteţi să ştergeţi hârtia particularizată pe care aţi adăugat-o deja de la panoul de control al imprimantei şi de la driverul de imprimantă al PC-ului utilizat.
  1. Deschideţi caseta de dialog Add and Edit Custom Paper (Adăugare şi editare hârtie particularizată).
    Notă
    •  Pentru detalii despre procedura de deschidere a casetei de dialog Add and Edit Custom Paper (Adăugare şi editare hârtie particularizată), consultaţi „Utilizarea altei hârtii decât cea originală şi alimentarea cu hârtie confirmată”.
  2. Selectaţi hârtia pe care doriţi să o ştergeţi din lista Added Custom Paper (Hârtie particularizată adăugată), apoi faceţi clic pe butonul Delete (Ştergere).
    Notă
    •  Puteţi să selectaţi mai multe hârtii.
  3. Este afişată caseta de dialog Confirm Update (Confirmare actualizare).
    Confirmaţi actualizările, apoi faceţi clic pe butonul Execute (Executare).
    Hârtia particularizată este ştearsă din panoul de control al imprimantei şi din driverul imprimantei de la PC-ul pe care îl utilizaţi.